ipekveatlas ben pazar günü aşı oldum pazartesi annemle görüştüm annem bugun pozitif çıktı. Ben de 27 haftalığım. Ben de şu an bişey yok ama olursam diye doktoru şimdiden aradım. Bişey olmaz bence ama olursa da parol, bol su, c vit. Dedi. Haftan küçük kan sulandırıcıya gerek yok dedi.