esmerbomba canım merhaba aşım yoktu 22 haftalık hamileydim coronaya yakalandım endişelenme hiç bol bol meyve tüket portakal sarımsaklı yoğurt tavuklu çorba d vitamini aldım ben ocean d3 K2 suda eriyen C vitamini de aldım kullandım benim 14 gündü karantinam 7 günden sonra düzelmeler başlıyor öksürüğüm çok olduydu karantinam bitti bebeğe baktırmaya gittim doktora çok şükğr iyiydi sonra öksürüğüm kaldığı için doktorum bana öksürük şurubu ve antibiyotik verdi şuan 26. Haftamdayım stres yapma bebeğe bir şey olmuyor çok şükğr sen bal pekmez de tüket canım rabbim kolaylığını versin inşallah ❤️🙏🙏