esmerbomba benim de aşım yoktu, dün bitti karantinam. 24+2 yim şuan. Çok hafif atlattık çok şükür, bebeğim de baya hareketli, bi sıkıntı yaşamadım, moralimi de yüksek tuttum, iştahın olmasa bile bebeğin için yemene içmene dikkat et, zorla da olsa ye dedi doktorum ki zaten benim iştah maşallah hiç kapanmadı.😅 bol bol su iç, meyve ye, ilaç olarak da aynen kullandığın vitaminlerini kullanmaya devam et dedi, ağrın sızın ateşin olursa günde üç adet parol içebilirsin dedi, bi iki gün başım ağrıdı, azcık ateşim çıktı, onun dışında nezle gibi atlattım çok şükür, ki benim bağışıklığım baya kötüdür. Başka bi ilaca gerek yok bunlar yeterli dedi. Böyle geçti benim korona serüvenim de, sen de canını sıkma, en hafif şekilde atlatırsın inşallah 🤗