Ben de şuan covidim.Açıkcası hafifti,1.5 gün hafif ateş kırgınlık oldu.Koku ve tat kaybı yoktu,grip gibiydi hatta nezle.Daha çok hapşırıkla uğrastım.Doktoruma mesaj attım.İstirahat et, bol su iç güzel beslen dedi.Ben iyiyim ama bebek için birşey gerekir mi diye sordum,birşey söylemedi.1 gün kaldı karantinanın bitmesine umarım bebeğim iyidir.Kan sulandırıcı vs kullanmadım birşey demedi doktor.
Sağlık çalışanıyım ama aşıya karşı tedirgindim kesinlikle karşıt değilim bebek düşündüğümden erteliyordum sonra da gebe kaldım aşı yaptırmadım.