esmerbomba ben de 31. Haftamda oldum 14 gün pozitif kaldım. Aşısızdım. Açıkçası iştahım çok yoktu çok sağlıklı da beslenemefim ama çok şükür bebeğim iyi kontrole gittim ve her şey yolunda hiç etkilenmemiş dedi, hiç merak etmeyin stres onu daha çok etkiliyor. 🙏 sadece kanama riskim olduğu için kan sulandırıcı veremedi doktorum, eğer kanama riskin olmasa verecektim mutlaka dedi. Bu nedenle doktora sormanız çok iyi olur