38*4 iken kovid oldum bi tek parol aldım agrım olduğunda onun dışında ilaç vermedi. Bebeğe vs de bir zararı olmadı doğum olursa da pozitifler dahi alıyordu doktorum o yüzden içiniz rahat olsun siz bol sıvı tüketip hafif atlatmaya bakın ılk ıkı üç gün bogaz bas ve burun akıntısı oluyor sonra normale dönüyorsunuz zaten