Dmteyll canım merhaba bende bu ay aşılama tedavisi oldum . Normal adetin 26 Ocak ama ben aşılamamın 14. Günü evde test yaptım ilk tek çizgiydi sonra baktım ikincisi silik 15. Gün kan testi verdim 2.50 çıktı ve 15. Gün hafif yok denecek kadar leke geldi çamur gibi çok az peçeteye ben oturdum ağladım aşılamam tutmadı adet oldum diye ama olmadım . Bugün aşılamamın 17. Günü hala adet olmadım. Benle aşılama olan arkadaş 12. Günü adet oldu ben hala adet olmadım sen yazmışsın ya 2 müdürle öğrendim diye sende ilk yaptığında hamile değilim diye mi düşündün yAni ikinci kan testini ne zaman verdin ve yükseldi birde adetine kaç gün kala verdin testleri bana yazar mısın inan kafam çok karışık 3 buçuk yıldır bebek istiyoruz sebepsiz indedirler bizimki