elifcicek_07 hiç korkma canım ben tüp bebekle hamile kaldım doktor transferden 12 gün sonra test yap dedi ben 7. Gün erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı kan testi yaptım 21.7 çıktı sonrasında3 kere iki günde bir test yaptım önce 94 sonra 134 en son 320 olarak yükseldi ve şimdi 21 haftalık oldu bebeğim çok şükür sende korkma lütfen düşük çıkması bebeğin daha çok yeni tutunduğunu gösterir