BuFi2012 AytenFaruk kasığa vurmayınca genelde sancıdan saymıyo millet. Benimde acayip bel ağrım var 1 cm açıklığım var. Demekki sadece bel ağrısıda yetiyomuş...
AytenFaruk Asiyeomur canım benim bi an önce bebişlerimize kavuşuruz inşallah son günler hiç geçmiyor 🙏 sarı gelen akıntım kahverengi oldu demek ki öyle oluyormuş tecrübe olmayınca insan ne olduğunu bilmiyor ne yapacağını bilmiyor 🤗
AytenFaruk Seym34 ben hastanede sürekli yürüdüm merdiven indim çıktım. Kontrole girmeden önce açıklık 1 cm di yürüyüşten sonra 3 cm oldu 😊 inşallah seninde açılman olmuştur 🙏
Seym34 AytenFaruk aaaa hemen maasallah inşallah olmuştur cnm çünkü baya yürüdüm dünde nişanımız vardı orada oynadım hahaha kurtlarımı döktüm 😂😂😂😂
sebos Benimde sancılarım çok fazla dayanamıyorum artık 39+6 oldum nişan dediğiniz sarı sümüğümsü akıntı bugün bendede geldi normal akıntı sandım ben nişan mı 🙈🙈🙈
AytenFaruk sebos benim ilk sarı şekilde geldi sonra kahverengi ve kanlı olarak geldi başlangıcı sarı oluyor demek ki 🤗
SuMeyraKsezdemir AytenFaruk varda Fatma ana otunu sizin niyetinize bir yakınınız suya koyup nas felak ayetel kürsi ve inşirah suresini okursa rahminiz daha kolay açılır. Yalnız Doğumdan hemen sonra otu Sudan çıkarın ki rahminiz toparlansın.
AytenFaruk SuMeyraKsezdemir ben o otu oturduğum yerde bulamadım bütün aktarları dolaştım yok yoksa çok istemiştim 😔
Tutunil 39 haftalığım kızlar bende daha hiç bir belirti Yok... 41 bekleyecek herhalde🤣🤣🤣biran önce gelsin istiyorum 🙏🙏🙏
AytenFaruk Tutunil valla bende umudu kesmiştim bayramdan sonraya kalacak diye bi an önce meleğime kavuşayım istiyorum umarım bi an önce kavuşuruz 🤰😚
Sevdhusna AytenFaruk benim bildiğim ilk çocuğum kızdı ve şiddetli bel ağrısı ile başlamıştı artan bi ağrı kız bel ağrısı yapar doğarken ALLAH YARDIMCINIZ olsun
AytenFaruk BuFi2012 bende belden kasığa doğru vuracak diye bekliyordum bel ağrısını artık yorulduğumdan diye düşünmüştüm inşallah çok ağrı çekmeden bebişlerimizi kucağımıza alırız 🤰🐣
AytenFaruk BuFi2012 Ben hala evde bekliyorum sancım 5 dk da 1e düşünce gideceğim hastaneye şuan bişey yok bekliyorum 😔
Gzdtkn AytenFaruk ay ben doğurdum 🙈🙈 doğum hikayemide en kısa zamanda paylaşıcam. Nişanımın geldiği günün ertesi günü öğlen doğurdum 😊🤗 çok şükür allah kümseyi o yolda koymuyor ve sabrınıda gücünüde bi şekilde veriyor.
AytenFaruk BuFi2012 izmir karşıyakada oturuyorum çevremde hiç hacca gidip gelecek yok aktarlarda da bulamadım kemeraltına yönlendiriyor orası da çok uzak 😔🤔