AytenFaruk BuFi2012 izmir karşıyakada oturuyorum çevremde hiç hacca gidip gelecek yok aktarlarda da bulamadım kemeraltına yönlendiriyor orası da çok uzak 😔🤔
Gzdtkn AytenFaruk ay ben doğurdum 🙈🙈 doğum hikayemide en kısa zamanda paylaşıcam. Nişanımın geldiği günün ertesi günü öğlen doğurdum 😊🤗 çok şükür allah kümseyi o yolda koymuyor ve sabrınıda gücünüde bi şekilde veriyor.
AytenFaruk Gzdtkn Bende bugün doğum yaptım 🤗 rabbim bebişlerimizi sağlıkla büyütmemize yar ve yardımcı olsun 🙏🐣
Gzdtkn Amin inşallah. Kısa sürede birbirimize alışmayı nasip etsin :) normal mi yaptın zor oldu mu ? AytenFaruk
AytenFaruk Gzdtkn Normal doğum yaptım çok zordu valla ama kızıma kavuşunca hepsi geçti 4 tane dikişim var 🤗 sen nasıl doğum yaptın?
Gzdtkn AytenFaruk bende normal doğum yaptım 🙈🤗 evet zordu gerçekten sancılar son zamanlarda fazla zorladı 8 saat sancı çektim. Ama oğluşumu alınca kucağıma benimde hepsi geçiverdi 😊😊🙏🏻 Rabbim yardım etti gerçekten. Benimde iki dikişim var 🙈
Han AytenFaruk otur kalk merdivenin cık yürüyüş yap. Insallah olur dün belim agryordu benim bugn ağrısı biraz artı agrı bacaklarma vuruyor ta