AytenFaruk Arkadaşlar aşırı bel ağrısından duramıyorum dün acile gittik sancım çıkıyor ama açılmam yoktu bugün kontrole geldim doktorum tekrar baktı ve 1 cm açıklık var dedi 2 saat daha bekle tekrar bakarız dedi ama ilerleme hemen olur mu yoksa uzun sürer mi ki bi an önce kızım doğsun istiyorum tecrübeli arkadaşlar cevap yazın lütfen açılma ilerlemesi nasıl olur? ne yapsam da açılsa bugün doğursam 🙈😚🤗 39+5 şuan
Liladrian AytenFaruk Pilates topu üzerinde zıplayın, kalça döndürme hareketi yapın, sıcak duşa girin, belinize sıcak su tutun, çıkabiliyorsanız merdiven çıkın.
Gzdtkn AytenFaruk allah yardımcın olsun bi avazda kurtulursun inşallah. Bendende az önce böyle sarı gibi sümüğümsü bişey geldi ama kanlı değildi acaba nişan mıdır ki bu. Sancım normal adet sancısı gibi var ama açıkçası hiç düzenlimi diyede kontrol etmedim. Karnım çok fazla sürelerde sertleşiyor bugün. Tecrübesizlik ne kötü bişeymiş ya :( gitsemmi gitmesemmi bilemedim
Seym34 AytenFaruk cnm bende seninle aynıyım 2 gün kaldı doğuma dün baya yürüdüm 1 cm açılmam var belimde çok agrıo açılma olmuşumdur ???
58Vildan çömel canım bide merdiven in çık yanında biri varken bu ikisi açılmayı çok kolaylaştırıyormuş bide sıcak suyla belini yıkayabiliyosan baya rahatlatır seni
AytenFaruk Devlet hastanesinde doğum yapacağım daha yatışım yapılmadı 2 saat sonra açılma devam ederse belli olacak sıcak duş şuan kullanamıyorum hastanede yürüyüp duruyorum çömelme ve merdiven inip çıkmayı da deneyeyim teşekkür ederim💃💃
Selma88 Bende bugün doktora gittim 3cm acıklık varmış.yatış yapalım dedi kabul etmedim eve geldim sıklaşınca gitcem cok sancım yok çünkü.39+3 haftalıgm
AytenFaruk Selma88 Şuan benimde 3 cm doktor evin yakın evinde sancını çek biraz sancıların sıklaşınca gelirsin dedi umarım böyle devam eder Allah yardımcımız olsun. Bi an önce kavuşalım bebişlerimize çoook merak ediyorum 🙈
SuMeyraKsezdemir AytenFaruk varda Fatma ana otunu sizin niyetinize bir yakınınız suya koyup nas felak ayetel kürsi ve inşirah suresini okursa rahminiz daha kolay açılır. Yalnız Doğumdan hemen sonra otu Sudan çıkarın ki rahminiz toparlansın.
AytenFaruk Gzdtkn Aynı şeyleri yaşamışız inan benden de sarı sümüksü bi parça geldi nişan kanlı ya da pembe renkli akıntı ile gelir demiş herkes internettede araştırdım o yüzden iltihap felan diye düşündüm. bel ağrılarım artınca doktor sancın ve açılman var dedi ben bel ağrımın sancı olabileceğini düşünmemiştim. Gerçekten tecrübeli olmayınca insan anlamıyor doktor 5 dk da bire inince gel dedi inşallah dk hesaplayabilirim de evde doğurmam 😂🙈
Gzdtkn Yaa evet nişanmış zaten :) hastaneden geliyorum şimdi doğumum başlamış 3 cme yakında açıklığım varmış 🤭 şoka girdim tabi yarın 39 olucaz. Yatırıcam seni dedi ama istemedim çıktım ben evde beklemek daha rahat die düşündüm. Şimdi iyiyim nst de bi kere sancım çıktı zaten. Dua edin bana bütün duygularımı aynı anda yaşıyorum şu an 🤗 ne zaman gelir bilmiyorum ama hayırlı zamanda bi avazda gelir inşallah.
AytenFaruk Gzdtkn Aynen bugün geldi doktora gitmeden önce ama nişan olduğunu bilmiyordum 🤗 şimdi evde sancı bekliyorum bakalım ne olacak 🙈
Deletedmom397 Gzdtkn AytenFaruk Kizlar benimde geldi ayni sekilde gelmeyede devam etti ama sancim yok yaaa hooooof
AytenFaruk Deletedmom397 Senin kaç haftalık canım 🤰 valla sancının nasıl bişey olduğunu ben daha anlayamadım belim ağrıyor çok şiddetli arada geçiyor sonra tekrar aynı ama kasıklarımda ya da karnımda ağrı yok 🤔
Gzdtkn Deletedmom397 AytenFaruk Yani aynen benimde öyle şu anda. Bildiğin adet sancısı gibi sancım var. Dakikalarını takip ediyorum ama düzenli değiller. Bakalım hangimiz önce doğurcaz 🙈🤭 bi avazda kurtulalım inşalllaaahhhh 🙏🏻🙏🏻🤲
AytenFaruk Kızlar dün gelen sarımsı sümüksü parça nişan değilmiş heralde bugün geldi kahverengi kanlı o gün gelenden daha büyük sümüksü bi parça doğuma az kaldı çok mutluyum 🤗
Asiyeomur AytenFaruk canım o sarımsı sümüksü akıntıyı ben 2 haftadır yaşıyorum internetten araştırdm son haftalarda doğumun yaklastiginin işaretiymis daha 35 haftaligiz ama çok sabirsizim bian önce kucagima almak istiyorum😃
AytenFaruk Asiyeomur canım benim bi an önce bebişlerimize kavuşuruz inşallah son günler hiç geçmiyor 🙏 sarı gelen akıntım kahverengi oldu demek ki öyle oluyormuş tecrübe olmayınca insan ne olduğunu bilmiyor ne yapacağını bilmiyor 🤗
AytenFaruk Seym34 ben hastanede sürekli yürüdüm merdiven indim çıktım. Kontrole girmeden önce açıklık 1 cm di yürüyüşten sonra 3 cm oldu 😊 inşallah seninde açılman olmuştur 🙏