Darling96 benımde 4,60 di 15 gün sonra 4.30 oldu aradan 15 gün sonra 3.05 oldu hap hemen düşürmüyor fayda etmesı 1 ayı buluyor yavas yavas düşecek ben sabah 7 de WC kalktığımda kapımı yutuyorum tekrar yatıyorum aradan ⅔ saat gecıyo kahvaltı yapıyorum dr en az 1 saat geçmeli oyle kahvaltı yapmalısın demıstı düzenli olarak almalısın yatağın yanına şişeye su al ilacını al alarm kur sabah yut yat kalktığında kahvaltı yaparsın faydasını görürsün ama düzenli kullan ve doktora gıdecegın gün yutma ve doktoruna söyle bugun yutmadan geldım dıye gebelıkte bu oranı 2,50 de görmek ıstıyor doktorlar