Benim de yüksek çıktı üç aydır kontrol altındayım dahiliyeye gidiyorum. 5 ti ilk değerim . 25 mg ilacı ikiye boluyodum ilk ay .ikinci ay biraz düştu ama çok değil bu sefer haftaici yarım haftasonu tam kullandım ilaci. Üçüncü ay biraz yükseldi. 6 gün 25 mgyi tam bır günde 50 mg ilacı tam kullanıyorum. Bakalım dogumaa kadar devam edilecek kontroller.