Duygu-asel2405 aynen öyle canım bencede doğru düzgün yapmıyorlar ki bu hormonu devlet kontrol ediyormuş gelecek nesillerin kalitesi için bunuda doktorum anlatmıştı bana ilk gittiğimde ama hep birşeyler yüksek çıkıyor ilaç kullanmama rağmen anlamadım bende