Damla78 Meryem83 tek toz vuruldum doktor ikinciye gerek yok dedı allahtan ama 4..5 gun agrısını cektım
Sym65 Meryem83 ağrı olması normal hiç takılmayın eğer önerdilerse parol için bana öyle demişti hemşire
Meryem83 Sym65 hemşire bana mümkün oldukça parol alma dedi bebeğin damakta ve dilde ilerde hastalık olurmuş
esredn Saara1401 evet. sağlık ocağınızı arayıp öğrenebilirsiniz o kadar çok şey oldu ki kaçıncı haftalarda yaptırdım hatırlamıyorum.
glsmwm_ Bende bugün oldum ama ağrım yok şükür bünye ile alakalı sanırım emin değilim ilk gebeliğim de de çekmedim ağrı 😬🧚
glsmwm_ Meryem83 aşıyı vuran ebe ile alakalı olabilir mi acaba anlamadım bir fikrim yok valla 😬😬 kolunuza masaj yaptırın iyi gelebilir 😊
Rabiaugur Ben senler önce 3 doz tetenoz aşısı olmuştum yine olmam gerekiyor mı acaba? Sağlık ocagı 20. haftada gel demişti tetonoz aşısı için mi çağırdılar acaba ne için gel dediğini sormamıştım kaçıncı haftada vuruldunuz?
glsmwm_ Rabiaugur 5 sene de bir yenilenmesi gerekiyor aşının. 20.haftada hatırlatma olarak vururlar. 😊