Meryem83 İyi akşamlar hanımlar dün tetanoz aşısı oldum bugün kolum çok aşırı ağrıyor bir yere değince canım çıkıyor sizdede böyle bir durum oldu mu🤔
Busraaaaaa__ Meryem83 ayy bende dün ilk dozu oldum çok ağrıyor bugün kolum ya hiç bişey yapamıyorum o kolumla
Saara1401 esredn 2.dozu olmasak nolur acaba doktorum 1.içinde baey demedi sağlık ocağı ıkıncıyı hatırlatmak için aradı ama henüz olmadım 27. Haftadayım
Meryem83 Busraaaaaa__ aynen ya çok kötü ağrıyor hemşire ağrı olur demişti ama bu kadarını beklemiyordum
aybukecigim Saara1401 bende 27+1 deyim bugün oldum hiçbir şeyim yok ama yarın ağrıyabilir, bence tamamlamak gerekir bir gün dayanıcaz artık🥲
Zuleyhakazan Meryem83 bende bugün oldum hafif hafif ağrıyor inşallah çoğalması ya 😔😔😔ama tetenoz aşısı çok ağrılı oluyor kol bile kalkmıyor vallaha
Snglyd Meryem83 aşıyı olup eve gelince üstüne buz uyguladım.belkide o sebeple belirgin bir ağrım yok.ben de dün olmuştum aşımı.şifa olsun size de🤲🏻
esredn Saara1401 evet. sağlık ocağınızı arayıp öğrenebilirsiniz o kadar çok şey oldu ki kaçıncı haftalarda yaptırdım hatırlamıyorum.