Rabiaugur Meryem83 benim tetenozum var ama baya oldu bi daha yaparlar mı ben pek istemiyorum bazı olumsuz şeyler duymuştum bu aşıyla ilgili korkuyorum
glsmwm_ Rabiaugur 5 sene de bir yenilenmesi gerekiyor aşının. 20.haftada hatırlatma olarak vururlar. 😊
Meryem83 Rabiaugur ne gibi olumsuzluk bu benim dördüncü gebeliğim bugüne kadar hiç bir sorun yaşamadım çok şükür
Rabiaugur Meryem83 ya aşıdan sonra bebeğin kalp atışının durdugunu söyleyenler vardı burda forumda okumuştum
cgnduru Meryem83 5. Aydami oldun canım. Ben şuan 5+2 yim sağlık ocağına biz seni ararız vs dediler sadece 1 kez tetanoz aşısı icinmi ariyorlar