minikkoalaam Anne_N acaba beden olarak hangisini almam gerekir. 1 aydir tartilmadim en son 57 kiloydum. 60 olmusumdur 🤔
Anne_N minikkoalaam beden tam hatırlamıyorum. Üzerinde belirtiyor zaten kilo olarak fakat size küçük bedeni olur diye düşünüyorum
Dilara95 minikkoalaam hımm o zaman yanına hasta bezı al canım bide gece olan pedlerden al cunku depend cok gereksiz hala duruyo dolabımda regl donemimde bile kullanmıyorum begenmedım
minikkoalaam Dilara95 ay bilemiyorum ki iste ben lohusa pedi alacaktim aslinda. eltim de hasta bezi onerdi. bu sefer onlara bakmaya basladim ben de 🤷🏻♀️
Deletedmom623737 Aylinulu Sen iyi yakalamışsın suan yok olanlar fiyat hrmen hrmen aynı ve bedenim degil
elftrndmrci minikkoalaam valla 1 haftalık anayım. Allah deependi yapandan razı olsun.🙈😀 sezeryan doğum yaptım acayip kolaylık. Özel hastanede veriyolar ama sürekli istemek de mümkün olmuyo. Atın çantanıza bence bi paket.
minikkoalaam elftrndmrci dogum seklinin onemi var mi? bana doktor normal dogum gozukuyo demisti. yine rahat kullanilir mi? bu arada hayirli olsun saglikla buyusun bebis 👼🏻🌸
elftrndmrci minikkoalaam burda sezeryanda kullanışsız olur diye yazmışlardı😀 ondan doğum şeklini belirttim acayip kullandım 🙈 bence normal doğumda da lazım olur kanama neticede🤷♀️ Amin çok sağolun. Sizde sağlıkla alın bebişi kucağınıza
Deletedmom_33 Deletedmom623737 ben öyle aldım depend içinde 9 tane var 77 TL olmus. 18′li pedi 15 e aldım indirimle daha uyguna geldi sonuçta kullanıp atcaz ☺️
1Hanzadehanim minikkoalaam ilk doğumum da depend kullandım bu doğumum da da depend almak istedim çok pahalıydı. Sonra dolap uygulamasından kapalı halini 25 TL ye bulunca kaçırmak istemedim hemen aldım
minikkoalaam 1Hanzadehanim dolaba ben de baktim yorumlardan sonra ama hic o kadar uyguna gormedim ☹️ bakmaya devam edicem tesekkurler 🌸