minikkoalaam depend külot şeklinde çok rhat bende ondan aldım 3 paket bitirdim ilk doğumumda 4 yıl önce ama bu sefer alamam o kadar 9tanesi 77lira ne o vermem yani normal ped kullanırım en olmadı başka hasta bezi alırım yami ona o kadar veremem israf resmen