Semadml canım ben 2020 yilınin mart ayında bos gebelik gecirdim 5+2 de kesem gorüldü sonra sırasıyla 6, 7, 8.haftalarda gittik ama bebegi göremedik daha sonra ayrintilı ultrasona falan girdim orafa da bos gebelik oldugu anlasıldı doktorum bana kurtajla alalım keseyi cok kanaman olur dese de onu dinlemedim ve 10+2 ye kadar bir ümit bekledim ve hayatımda yaşadığım en kotü günümü yasadim hepsi Allah tan asla isyan etmiyorum etmedim de.7 haftalık bence erken en azinda 8.haftana kadar bekle zaten 9.haftada falan kesinleşiyor eger boş gebelikse.