Dün 7+2ydim 15 mm kesem ve yolk sac vardı bebek gözükmedi bu saatten sonra oluşmaz kürtaj ya da bekle kendisi düşer zaten dedi. Ve en başta beta değerim bir buçuk hafta kadar hep iki katına çıkmıştı sonra yavaşladı günde %10 luk kadar arttı ama kesen falan sağlıklı demişti sonra bunlar oldu :( sizce oluşma ihtimali olur mu kullanılan usg çok iyi zaten vajinal baktı.