Semadml canım çok geçmiş olsun benim de senin gibi oldu kese var bebek yoktu. Boş gebelik geçirdim ve 8. Haftada kürtaj oldum. Farklı doktorlara da gitsen sonuç değişmiyor maalesef ki. Allah’ın takdiri böyleymiş bu dünyada yiyeceği ekmeği yokmuş demek ki kürtajdan 3 ay sonra tekrar dene gebe kalırsın inşallah