Azra_Mom Bende okul önceciyim. Hatta üniversitede tez konum sigaraydı ordan dolayı biliyorum sigaranın zararlarını ayrıntısıyla 😞 derste anlatılanlar gibi değil çok çok çok daha fazlası var hatta doğum esnasında bile o sigaranın etkileri görülebiliyor. Ama dediğim gibi işte ben onları açıp okumam bana çok ağır gelir aşırı derecede zorlanıyorken birde stresliyken onu okumak daha da strese sokar çünkü bir çoğunu hatırlıyorum. Yardımcı olmak istediğinizi biliyorum sadece bende onu yapamayacağımı söyledim, teşekkür ederim deneyiminizi paylaştınız 🙂