Arkadaşlar öncelikle linçleyecek olanlar hiçbir şey yazmasın. Kötü olan her düşüncenizi lütfen kendinize saklayın, yakınımın bebeği şöyle oldu böyle oldu diyecek olanlar zahmet edip yazmasın. Ben hamilelikten önce 1 paket hatta fazlasını içiyordum. Hamile olduğumu öğrendiğimde 3e düşürdüm şu an hiç içmek istemiyorum 2 gün önce 1 tane içtim. Dün ve bugün hiç içmedim ama canım çok çok içiyor, sigarayı bırakanlar bu süreç içerisinde ne yaptı nasıl bıraktı yardımcı olabilir misiniz 🙂 17 haftalığız yarın 18 olacağız hatta asla bi mide bulantısı tiksinme yaşamadım kendi isteğimle bırakmak istiyorum dün akşam sigara içmediğim için çok zor uyudum sabah uyandığım an aklıma sigara geldi kalktım süt içtim muz yedim sigarayı elime aldım 10 dakika napsam diye düşündüm ama içmedim. Şimdi de içmekten korkuyorum ister istemez sürekli de aklımda. Film açtım izleyeyim kafam dağılsın diye inat gibi filmde herkes sigara içiyordu 😅😅 bu durumu yaşayanlar bi yardımcı olabilirler mii?? :)