bussraozturk canım valla bu toksoplazma beni ilk başlarda mahvetmisti, gebeliğim zehir olmuştu, sevincini bile yaşayamadık ve ilk defa böyle bir şeyle karşılaştık.İnternette de üzücü şeyler yazıyor malesef 😪 Rabbim hepimizin çocuğunun yardımcısi olsun,sağlık sıhhat versin. İnşallah senin amniyosentez sonucunda temiz gelir,dualarım seninle🙏🏻