pusatmom35 Aynen çok haklısınız, bu dedikleriniz de çok biliçlice yazılmış bilgili bir yazı olmuş benimde kedim üç tane bağışıklık güçlendiriyorlar resmen ama aşıları full tam pasaportlular ve ağızlarından öpe öpe geçirdim dilleri sterik 9 ayımı onlarla geçirdim şu an doğumum var ve o kadar sağlıklıyız ki Şükür hiçte bir sıkıntımız olmadı, kumunu ben almıyorum onun dışında bir şey olmaz, ben genel olarak dolabıma aldığım yiyecekleri koymadan az miktar sirkeli suda yiyecekleri yıkar öyle koyarım hem yiyeceklerimin üzerindeki tarımsal ilaçları sirkeli suyun arındıracağını biliyorum hemde sonradan alıp tükettiğimde daha steril şekilde yiyorum böyle sorun yaşamıyorum 🤷🏻♀️ Ya da wc de elleri tam yıkamayıp kendi dışkısını elinden oral şekilde alanda var yanlış anlamayın ben bir sağlıkçıyım bu toksoplazma gondinin nasıl oluşabileceği hakkında baya araştırma yapmıştım o yüzden de olabiliyor önemli olan titizlik değildir önemli olan şartlı titizliktir🤷🏻♀️🤷🏻♀️🌸 ( Bir de benden önce annemin ikiz bebeklerini kanda toksoplazma çıkması öldürmüş ölü doğmuşlar kanın temizlenmesi gerekiyor eğer bağışıklık kazanmazsanız, İnşallah geçer gider bu durumu atlatırsınız)