Bende geçen pazartesi öğrendim pozitif olduğumu. Sağlık ocaklarında testler beklediği için sıkıntılı olabilir dedi bugün doktor yeniden kan aldırdım. 7haftalık hamileyim. Google gerçekten korkunç şeyler yazıyor. Hiçbir bilgim yok. Düşük tehlikem zaten var. Cok canım sıkıldı benim bugün.