Hacer96 Merveee12 molfix hiç düşünmüyorum slepy kullanıcam denemekten zarar gelmez evde paket var zaten baktım kötü prima direk
Merveee12 Hacer96 Yenı doğduysa sorun olmuyormus büyüdü bebegı 3 ay oldu bana ondan dedı çiş çıkarıyor dıye benımde elımde var ucuz dıye aldım sonra molfıx alcam bakalım uygun oda prıma ıyı ama oda pahalı ucuz bulursam yazarım sıze
sudamlasi Merveee12 bebekten bebeğe göre değişir bu durum kimisi çok memnun kimisi memnun değil. Deneyip görcez bakalım.
Hhtce ozlemabdullah bimdeki bezin 1 numarası yok zaten galiba 2 den başlıyor ve 2 numara bez büyük oluyor
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Yenidogan bezini (1 numara olarak) kac paket almak yeterli acaba onerilerinizi yazar misiniz ona gore alayim ben de. Cok almak istemiyorum.
Fyzaa Hacer96 benim geçen sene kızkardeşin oldu kızlar 🤗 annem sleepy kullandı ama çok arkaya doğru taşırıyor molfix kullanıyor onun yerine prizma hiç kullanmadı ama ben kendi bebeğime prima almayı düşünüyorum kesinlikle sleepy istemiyorum
Hacer96 Bugün kızımı görmeye gittik 550 gr 28 cm olmuş hiç poz vermedi cimcime maşallah çok iyiymiş hala kilo almamışım 😇
Nergiztn Ben doğduğundan beri Prima kullanıyorum en iyisi ve en çok önerilen de o dikkat edersen öyle zamanların olduki saatlerce açamadım kızımın bezini ama bir kere bile pişik olmadı Allah'a şükür
Kekmez Hacer96 yani ben prima premium care la başladım hala aynı bezin iki numarasını kullanıyorum başka bir bez düşünmüyorum açıkçası bu beze alışsada sorun değil