Hacer96 11 günlük bebeğim sleepy kullanıyorum pişik sızdırma vs olmadı memnunum ve çok fazla çiş yapıyo ona rağmen sızdırmadı gerçi bu konu bebek cildiyle alakalı ben 1 paket almıştım denemek için pişik yapsaydı primayla devam edicektim ama şuan bi sorun yok çok şükür