GokceGenc yaşamazsınız büyük ihtimalle baya olmuş ben yazalı kızım iki aylık şuanda 2 numarasını kullanıyorum hala çok memnunum tabi kaka yaptığında hemen değiştiriyorum çiş yaptığında da çok çiş yapmışsa hemen değiştiriyorum hangi bez olursa olsun kaka çiş altta çok kalınca pişik veya sızıntı yapıyor çok dikkat etmek gerekiyor prima bi nebze daha kaliteli ıslaklık hissi olmuyor