Hacer96 IrmakBeste23 bebeğiniz ne kadarlık iyi geliyor mu bez çişini emmiyor ıslak bırakıyor diye duydum doğru mu
1234456789 Hacer96 Molfix cnm en iyisi. Çünkü slppey iyi değil Prima kullanmadım blmyrm ama Molfix ten şaşmam
Semay Hacer96 Bebeğe göre değişiyor canım herkesin bebeği farkli önce sleppy dene memnun kalmazsan yada pişik olursa molfix dene bn hem molfix hemde sleppy kullanıyorum hiç pişik yapmıyor☺️ Bide çok fazla bez alma yeni doğana sonra olmuyor hemen büyüyor🙈
Hacer96 Semay sleepy hüşgeldin bebek paketini aldım birer paket 1 ve 2 numara var içinde yeter herhalde
Gozdealpu Sleepy den memnunum bende. Kaka yapar yapmaz değişiyorum. Çiş göstergesi de var o da çok işe yarıyor.
Semay Hacer96 Yok olmadı çok şükür önceden molfix di slepp de uygun olunca denemek istedim denedim olmadı.benim kuzenim de aldı bnle beraber onun oğlunda pişik oldu.bak en bez prima oda benim oğlanda pişik yaptı
sudamlasi tco her bebeğe her bez uymuyo işte ben prima taraftarı değilim ennnn son çare onu kullanırım inşallah gerek kalmaz
Hacer96 Bende hayırlısıyla bebeğim dünyaya geldiğinde sleepy le başlayayım baktım memnun değiliz primaya geçicem 2 paket sleepy bez var 1 ve 2 numara boşa gitmemiş olur inşallah bende memnun kalırım
FatmaDeliceYldrm Hacer96 bende prima yenidoqan kullanıyorum kızım 10 qünlk bi sıkıntı yaşamadım çok şükür bnde sizin qibi stok yapmıştı iykide yapmışım👍🏻