Kızlar böyle durumlarda beslenme de önemliymiş bebeğin gelişimi açısından. Tahin pekmez, muz, ceviz, kaşar. Bunlar bebeği geliştiriyormuş. Ben gebeliğimi öğrendiğimden beri muzlu pekmezli süt içiyorum hergün, ceviz yiyorum her kahvaltıda tahin pekmez yemeye çalışıyorum. Henüz çok başındayım ben de ve tüp bebekle gebe kaldım. Şimdilik yolunda gidiyor çok şükür. Bir de bunları mı deneseniz acaba. Benim de daha önceden 3 düşüğm var bu arada. Hep yüreğim ağzımda. Allah sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı…