Damlla1 canım bebeğin hareket ediyorsa sorun yoktur kücük olduğu için kalp atış sesi alınmıyordur . Ben kaybettiğimde bebek sadece yatıyordu kımıldamıyordu . Canını sıkıp kötü düşünme bir hafta daha bekle . Her insanın hamileliği farklı herkeste sorun oldu sende de sorun olur diye bişey yok . Bende 6+1de duydum coğu 8 de bile duymuş ben gidip 6+1de duydum yazıp cevap yazmazsam onlarda benim bebeğimde bise var der strese girer Allah korusun bebeğini kaybeder o yüzden açıklamalı yazıyorum ❤️