Cemre995 valla kuzum ilacla düşük yaptiracaklarsa eğer korkulacak inan bisey yok özel bölgeden ilaç koyuyorlar bi kac saat sonra ağrın basliyo zaten sonra kanaman başlıyo gün içindede düşüyo. Ağrı olarakta adet ağrısından bi tık fazla oluyo ağrın oldukça yürümek iyi geliyo. İstediğin zaman yazabilirsin özeldende yazabilirsin istersen.. hayırlısı böyleymiş belkide ileride daha büyük bi sıkıntı olacaktı kim bilir.. en azından böyle teselli ediyorum ben kendimi.. Rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun inşallah.. bol bol dua et hayırlısını dile 🙏🏻