hayat_23 Miniktirtil kuzum ya bende tuhafım, umudum var mı sorarsan umudum sıfır. Ama kuruma çizgisi neden pembe olur. Keşke testin üstünden saate gecmeseydi ilk bse yoktu çünkü 🌸😀
Miniktirtil hayat_23 ay ben inanıyorum kuzum ya vallahi bi mutlu oldum umutlandırmaj istemem ama kuruma çizgisi flu olur yani bu bariz pembe yarın tekrar yap ya da yarından sonra o zaman netleşir inşallah gebesindir ya 🥰
minikdefnemm hayat_23 ilk dakikalar çıkması önemli sonrasında hep böyle oluyo ne yazıkki bende de hep böyle olurdu gıcık şey 😒
minikdefnemm hayat_23 malesef Hamile kaldığımda direk ilk dakikadan çıkmıştı insallah en kısa zamanda en güzel koşullarda sağlıkla gelsin miniğin 🥰❤️
Hilalkl hayat_23 dogrudur canım ama cok değil yaaa daha yenisiniz ama hersey belli olur yarın ki teste aslında kan versen daha iyi güzelim kesin sonuc alırdın
___Havva27 hayat_23 bnm de ilk negatifti 10 gun sonra doktorumun yanında yptm senin test sonucun gibi çıktı doktorum hadi gözün aydın dedi darısı başına inşallah 🙏❤️
Deletedmom_7 hayat_23 sabah ilk idrarla tekrarlayın bir de başından ayrılmadan bakın eğer gebelikse hemen çıkıyor