Baranbebek hayat_23 boşa umutlandirmak istemiş olmam ama yüksek ihtimal pozitif. Bir hafta bekleyin derim kesin sonuç alırsınız.
Hilalkl hayat_23 sen tekrarla hem içinde rahat eder kuruma cizgisi silik varla yok gibi oluyor ve pembe değil
___Havva27 hayat_23 bnm de ilk negatifti 10 gun sonra doktorumun yanında yptm senin test sonucun gibi çıktı doktorum hadi gözün aydın dedi darısı başına inşallah 🙏❤️
Zuleyhakazan hayat_23 hayat_23 bendede öyleydi canım bende senin gibi inanmadım 6 haftalık olduk aynı testen gine yaptım gine böyle oldu doktorun demesine ragmen
hayat_23 Zuleyhakazan saatler sonra mı çizgi oldu? Reglime daha var canım. 6 gun var. Pembe çizgi olunca belki kuruma değil diyorum ama bilemedim