hayat_23 bencede var benim de hep silikti 4 kez yaptım bende adetim 1 hafta vardı hep negatif çıktı sonra adetim e 3 gün vardı içimden bi r ses beni dürttü al da yap ne olacak sanki dedi umutsuz cq yapıp bıraktım ve 5 dakika sonra pembe silik çizgi çıktı çığlık attığımı hatırlıyorum. İlk gebeliği m ve çok şükür şimdi 10 +4 günlük gebeyim inşallah senin ki de pozofiftir cnm 🙏