hayat_23 gunesligun aman ya belirsizlik negatiften daha zor ama sanmam ya hem regle çok var hemde çıksa ilk başta cikardi:)
Hilalkl hayat_23 ayy bence var canım kuruma cizgisi pembe olmaz diye biliyorum bence tekrar test yap 😍
Eylulperisi hayat_23 son 6 ayda erken gebelik testi kaset test defalarca yaptım ama hiç birinde böyle olmadı inşallah vardır RABBİM gonlunuze göre versin🤲
Hilalkl hayat_23 sen tekrarla hem içinde rahat eder kuruma cizgisi silik varla yok gibi oluyor ve pembe değil
Sinem-Akman hayat_23 hayallerini yıkmak istemem kuzum ama geçen yaptığım testim kuruyunca 2. Çizgi oluştu ve pembeydi ama negatif 🤷 dediğim gibi suya tutun kuruma çizgisiyse gider yazıyordu suya tuttum gerçekten gitti 🤷 gerçek pozitif gidiyormu bilmyorum ama
Baranbebek hayat_23 boşa umutlandirmak istemiş olmam ama yüksek ihtimal pozitif. Bir hafta bekleyin derim kesin sonuç alırsınız.