Bf6871 ilk 1 yıl böyle maalesef. Benim eşimde bana sormadan kayınvalidesiyle plan yapıp en son bana söylüyordu, gidiyordum mecbur bende çok ağlıyordum. Ama sonra 1-1,5 yıl sonra bana da alışınca artık her şeyi önce bana sormaya başladı. Anneme gidelim mi? Şöyle olsun mu vs. Eskiden direk anneme gitcez, annemle şunu yapcaz diyordu. Bence biraz sabır. Yeni evlisin anladığım kadarıyla. Seni bir benimsesin sana dönecek. Ya da en olmadı aile danışmanına falan başvurun. Ortada bebiş var çünkü