Bf6871 tamam siz konusmussunuz ama avukata gitmeden bi onun annesi senin ailen büyüklerle oturup enine boyuna bir konusun canım herşey harikaysa ve tek problem annesi ise yapmayın böyle birşey yazık olur yuvanıza ikimizde seviyoruz diyorsunuz birde çok üzülürsünüz çözülemeyecek problem yoktur zaman tanıyın evliliğinize hele bğr bebeğiniz doğsun belki herşey düzelir , içime sizin ayrılmayacağınız doğuyor bu arada hakkınızda hayırlısı olsun inşallah yarın ne yaptığınızı yazarsınız inşallah germeraen merak ediyorum dualarım sizinle