Bf6871 kardeşim birisi için bu her kim olursa olsun bir yuvanın yıkılması gerçekten acı ve sonradan pişmanlık yaratacak bir duyguru buna adından öte emin olablrsin. Evladın sana çule kuvvet güz verecekki isterse tüm cihan sana karşı dursjn hepsine yetecek güçte düşüneceksin kendini. Yapma yazıktır. Herkesin ama herkesn eş annesiyşe muhakkak bir problemi vardır. Varsın onun dediğini yapsın boşver. Yuva yıkmaya değermi. Hiç değmez hemde. İlerle altından kalkamayavağın sorult sorar sana çocuğun cevap veremezsin. Bir kadın için evladıma bunu neden yaşattım der durursun kendine. Hiç ama hiç gerek yok. Sen kadınsın. Üstesinden gelemeyevğn giçvirşey yol bu dünyada Allahın izniyle. Silkelen ve kendine gel eşini kendini mutlu et aman onun istedklerini yaparsa yapsın boşver. Hayatta olumlu bir yan buldun mu tut onu sakın bırakma. Erkekler saf varlıklardır. Emin ol seni düşünerek yaptım diyorsa öyle yapmıştır. Ama bize yansıyışı farklı. Boşver kardeşm ya en büyül derdim bu olsun diye şükret. Hayat öyle güzel ki evlat olunca gülümse kendine gel güzelim☺️☺️Benden sana kocaman ❤️