Powergirls pek yemedim Bi gün, markette denk geldi canım çekti eve geldim koca 1 paketi bitirdim 🤣 iyice doyurdu beni. Daha da yemedim. Ara ara canım çekiyor evde elimin, altında olsa yerim. Markete gitmeye üşeniyorum. Unutuyorum sonra. Ama canın çekiyorsa ye tabi ki ne zararı olabilir ki kızımdayken hep yerdim tek zararı kızımda çok seviyor 😄 ona alıyoruz.