twobabymommas Karadenizli_ Sizden de🙏🏻 inşallah ben de hala var iyi geliyor inşallah size de iyi gelir
Aycaaa571 Karadenizli_ ben yaptım canım küçüktü iki katına çıktı ama ben doğumumda çok ıkındım o yaptı bir süre çok ağrı çektim oturamadım sonra doktorun verdiği kremi uyguladım düzenli yumuşadı şimdi var ama küçüldü ağrı yok
Karadenizli_ Aycaaa571 banada kortos adında krem verdi kullandım ama şişlikleri inmedi 1 ken 2 3 oldu. fenada acıyor kız
Karadenizli_ kivirciginannesi bugün aldım inşallah işe yarar. pamukla mı koyuyorsunuz yoksa sürüyormuydunuz
Karadenizli_ Mubufe evet nasipse 38den sonra sıcak suya otururum. benim daha önca vardı aama dışarıda değildi şu 2 haftadır 1 2 3 çıkmaya başladı dışarı
Karadenizli_ burakveannesi bende zeytinyağ döktüm pamuğa öyle koydum ama aksine daha çok çıktı anlamadım.
burakveannesi Karadenizli_ Hım vicks dediler o daha etkili ama hamilelikte kullanılmıyor içindeki maddelerden dolayı
Aycaaa571 Karadenizli_ kız bendede memeleri geçmedi bende bir doğumdan sonra doktor geldi oranın memelerini içine sokmaya çalıştı mahvoldum bir süre küçük ve büyük tuvaletimi yapmaya zorlandım progestan krem vardı bana o baya iyi geldi
burakveannesi Karadenizli_ banada bir tanıdığım dedi malesef yakıyormuş ama o birine söylemiş 3 tane memesi varmış hastanelik olmuş onu yapınca geçmiş ben de yapacaktım ama içindekiler yüzünden yapamadım dogum yapınca artık aklınızda bulunsun belki faydası olur
Karadenizli_ Aycaaa571 bende denedim o memeleri içine sokmayı çok can yakıyor artı işe de yaramadı. bakalım yarın kendi doktoruma gidicem o bakar mı bilmiyorum. verdiği krem işe yaramadı çünkü. umarım normal için bu kadar uğraşırken bana sezeryan ol demez
Aycaaa571 Karadenizli_ özeldeyse doktorun der ama hemeroid engel değil normal doğuma engel olsa bende olurdu doğuma girerken ebe dediki bana basurun varmış doktora görün dedi doğum yaptım çok kötü olmuş dediler ki baya büyüdü
Karadenizli_ ressamistanne normal istiyorum ama bebeğim için en hayırlı neyse o olsun çokta normal olsun diye istemiyorm
Karadenizli_ Aycaaa571 yarın benimde belli olur. inşalalh bende normal istiyorum ama en hayırlısı neyse o olsun.
Fatmacmen Bende de iki tane meme (veya emzik) atmış dışarıya. Kabızlık,ağrı vs hiç bi şikayetim yok doktoruma söyledim bu durum bizim için sorun değil, tabi ki kabız olmanı istemeyiz dedi. Bakalım doğumdan sonra durum ne olacak. 39+5 oldum bu arada
Karadenizli_ Fatmacmen rabbim sağlıklı sıhatli kucağına almayı nasip etsin inşalalh. doğum sonrası da sıkıntı olmaz inşallah. birşey kullanıyor musun