Karadenizli_ şuan bendede var 38 haftalığım ilk hamileliğimde çıktı üç sene önce doğumda aşırı arttı bi süre kremler ve fitil kullandım sönmüştü ama bu gebeliğimde tekrar etti ve doğum zamanı yaklaştıkça artıyor basıdan dolayı maalesef ama normal doğuma engel değil doğumdan sonra kesinlikle kabız olunmamalı ve yine kremlerle falan yumuşatılmalı kadın doğumcu yazar krem zaten doğumdan sonra bir süre zorluyor sadece