Karadenizli_ arkadaşlar hemoroidi dışarıda olup normal doğum yapan var mı yada memesi dışarıda olan için bi öneriniz var mı. çok sancı ve ağrım başladı.37+3 haftalığım.
Xxz Karadenizli_ ben yaptım memesi çok çıkmamıştı ama zaten doğumda yoksa da çıkıyor bir şekilde ortası delik minder alıp oturcaksiniz bir süre mecbur. Hergun ılık suda oturun orayı kremleyin kabız olmamaya bakın bir nebzede olsa rahatlamış olarak girmen iyi olur
sedaa_aa Karadenizli_ bende vardı doktorum genel cerrahi görsün bir basurun durumuna göre normal doğum yapıp yapamayacağını sor demişti ama sonradan sezaryene dönmemiz gerekti o yüzden sormamıştım. Siz kendi doktorunuza bi söyleyin bene hemoroid var diye o yönlendirsin sizi
twobabymommas Karadenizli_ Ben yaptım zaten hep vardı doğumdan sonra bayağı bir zorlanmıştım sarı kantaron yağı sürün çıkan memelere çok iyi geliyor, geçmiş olsun şimdiden..
sedaa_aa Karadenizli_ normal doğuma engel değil ama sonrasında ciddi yırtıklar ve hemoroidde artma meydana geliyor. Siz bir doktorunuza söyleyin o size en doğru bilgiyi verecektir
Karadenizli_ sedaa_aa yazdım şimdi onada genel cerrahiye git o ne derse ona göre hareket edelim dedi. gitmeden bi çözüm olsa. inse o şişlikler kız çokta can yakıyor ya.
sedaa_aa Karadenizli_ ben doğumdan sonra travazol ve anestol pomad kullandım sürekli geçti ama normal doğum daha da artıracak o zman bebekle daha da zorlanırsın. Sen cerrahiye git pomatla tedavi işe yarar mı yoksa sezaryene mi yönlendirir ona göre karar verirsin
twobabymommas Karadenizli_ Sizden de🙏🏻 inşallah ben de hala var iyi geliyor inşallah size de iyi gelir
Karadenizli_ sedaa_aa tamam canım teşekkür ederim allah razı olsun genel cerrahiye bi gideyim baksın madem. yoksa sıkıntı git gidde yeniler çıkıyor
Karadenizli_ kivirciginannesi bugün aldım inşallah işe yarar. pamukla mı koyuyorsunuz yoksa sürüyormuydunuz
Karadenizli_ Mubufe evet nasipse 38den sonra sıcak suya otururum. benim daha önca vardı aama dışarıda değildi şu 2 haftadır 1 2 3 çıkmaya başladı dışarı
burakveannesi Karadenizli_ benimde bir tane meme var canım normal dogum olucak bir sıkıntı olmazsa inşallah ben zeytınyagıyla rahatlıyorum 1 haftadır bir sıkıntı olmadı bende yeni çıktı
Karadenizli_ burakveannesi bende zeytinyağ döktüm pamuğa öyle koydum ama aksine daha çok çıktı anlamadım.