Humeyra18 benimde 2.denemem normalde 7+5 haftalık hamileyim ama doktor 1 hafta geriden geliyo dedi ve kalp atışında da sıkıntı var daha hiç duyamadım bile kalbini böyle devam ederse düşük yaptırmak zorunda kalacağım dedi doktor.. Allahım inşallah bebeğimi bana bağışlar inşallah sağlıkla kucağıma alırım🙏🏻😢.. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallahh 🙏🏻