Humeyra18 3 sene sonra tüp bebeke hamile kaldım 3 tane düşüğüm var insallah bundan güzel ilerleriz var mi aynı durumda olan uygulamaya göre şuan 4+6 haftadayiz
Ibooya Humeyra18 merhaba benimde tüp bebekle 3.denemem ve 2.gebeligim bende şu anda 4+1 deyim ve bir kızım var 2 buçuk yaşında.insallah sağlıcakla kucaklarimiza alırız bebislerimizi.hayirli olsun 🥀😍
Husna2734 Humeyra18 4 sene sonra ilk deneme çift embriyo transfer sonucu tek tuttu şu an 27+4 tüp oğluşum la Rabbim sağ salim kucağımıza almayida nasip etsin inşallah 🧿
Humeyra18 Ibooya insallah benim ilk denemem daha önce 3 dusugum oldu normal yolla ilk denemede tuttu insallah sagliklica aliriz yavrularimizi cok korkuyorum ya birsey olucak diye 🥰
beybisims Merhaba arkadaşlar. Benimde ilk tüp bebek demememdi. 5 haftalığım şuan Perşembe günü kontrolüm var
Ibooya Humeyra18 icinizi ferah tutup bunları düşünüp stres yapmayın bol bol dinlenin verilen ilaçları düzenli kullanın Allah’ın izniyle bişey olmaz inşallah canım.bende 8 sene hiç normal yolla hamile kalamamistim tüp bebekle hamile kalıyorum sadece.
Ibooya Pinarr35 maşallah çok sevindim 😍😍 benimde 2 embriyo transfer edildi daha gitmedim görmek için gün bekliyorum 😍 sağlıcakla kucağınıza alirsiniz inşallah
Humeyra18 Ibooya çok şükür suan bir sknti yok gibi gorunuyor da işte 3 tane düşük olunca insan korkuyo normal yolla kalıyordum ama ben düşük oluyodu hep
Pinarr35 Ibooya insallaj senindr 2 tane tutmustur canim beta hcg kac cikti benimbetamda cok yuksek cikmisti😊
Buzlubadem Humeyra18 hayırlı olsun inşallah sağsalim kucağına alırsın 🤲 Benim de aynı şekilde 6.denemem ve 3 düşük var şuan 6+3 hamileyim. Çok şükür 🤲 inşallah sağsalim kavuşuruz yavrularımıza🤲🤲🤲
Mamasita Humeyra18 bir dış gebelik bi klomenle ikiz gebelik kürtaj bi kimyasal gebelik sonra tüp bebekle ikiz gebelik 31+4 olduk 10 sene sonra kavuşuyoruz Allah’ın izni ile meleklerimize 😍
Ibooya Pinarr35 benim 3.gun embriyosu 11.gun 61 çıktı 13.gun 166 çıktı canım. senin kaçıncı gün embriyosuydu