Buzlubadem Humeyra18 evet progestan dex, Oksapar, coraspin, folbiol, progestan fitil, estrofem kullanıyorum. Ama estrofem le progestan dex bu hafta son bulacak. Siz neler kullanıyorsunuz?
Ibooya Pinarr35 benim 3.gun embriyosu 11.gun 61 çıktı 13.gun 166 çıktı canım. senin kaçıncı gün embriyosuydu
kzbny0lc Biz de varız oğlusumla 33+5 olduk cok şükür 😍💙 yeni tutanlar varsa normal hamilelikle hic bir farki yok sakin telaşe etmeyin 😇
Humeyra18 kzbny0lc masallah sizinde yol baya sonuna gelmiş inşallah sağlıkli bi sekilde alirsiniz kucaginiza 🥰
OzgeSvr Humeyra18 ben ilk kızıma tüp bebekle hamile kaldım yumurta çatlatma aşılama bir tüp bebekten sonra ikinci tüp bebekte hamile kaldım sağlıkla doğdu çok şükür kızım🙏🏼🌸 2 sene sonra süpriz bir şekilde tekrar hamile olduğumu öğrendim 🤷🏻♀️🌸🥰
Humeyra18 OzgeSvr masallah ne güzel benim ilk tüp bebek şuan bays heycan stres var cuma günü kontrole çağırdı doktor insallah hayirli haberler alirim
kzbny0lc Humeyra18 Cok teşekkür ederim canim amin inşallah hepimizin 😍♥️ Sizin de cok guzel bir hamilelik süreciniz olur inşallah:)
Humeyra18 Buzlubadem hm benimde ayni ilaclar sadece oksapar yerine enox kullaniyorum ben benim daha kullanicaz dedi doktor bakalim nekadar daha kullancam brn kaçıncı haftadasiniz siz
Buzlubadem Humeyra18 6+3 deyim. Kalp atışını çok derinden de olsa duyduk o yüzden kestiler. Kalp atışını duyunca kesicez dedi Dr. Ama burdaki Dr um biraz temkinli davranıyor önceki düşükler den dolayı. Dozunu düşürdük şimdilik estrofem in Progestan Dex e de şimdilik devam ediyorum. Bugün 3de kontrolüm var tekrar ilaca devam edip etmeyeceğime karar verecek. Tüp bebek merkezim İstanbul da. Kendim Kütahya da yaşıyorum
Humeyra18 Buzlubadem anladim canim benimde onceden 3 tane düşük oldu ondan dolayi benim doktorumda devam etcez dedi ben hic kontrole gitmedim cuma günü cagirdi benide bende suan 5+0 canim haftam tüp bebegimide kendi doktorum yaptı zaten ankarada
Buzlubadem Humeyra18 normal gebelik lere göre erkenden öğreniyoruz ya geçmiyor türlü zaman 🤭 sizde de öyle oluyor mu?
Humeyra18 Buzlubadem evet ya ama benim bu sefer cok cabuk gecti zaman ama biran once su haftalarim cabum gecse saglikli bi sekilde
Buzlubadem 6+3 oldum hala çok fazla belirttim yok.Mide bulantım yok mesela. Arada acıkınca oluyo hafif bir şekilde. Birde yağlı korkulardan rahatsız oluyorum. O da çok fazla değil. Bir tek göğüs hassasiyetim var. Belirti olmayınca da insan hep bir diken üzerinde oluyo. Sürekli göğüslerimi kontrol ediyorum🤭🤣
Humeyra18 Buzlubadem hahah sende yine azda olsa belirti varmış bende hoc bisey yok ya ben napim ne bulanti ne göğüs agrisi falan hic bisey yok
Buzlubadem Humeyra18 evet 12.ci haftaya bir ulaşsam sağsalim diye gün sayıyorum sürekli. Bi de bu defa olumsuz düşünüp kötüyü çağırmak istemiyorum. Korku getirememeye çalışıyorum aklıma. Yine de hep yürek ağızda 😬
Buzlubadem Humeyra18 kişiden kişiye değişiyormuş belirtiler aklına kötüyü getirme belki sonradan başlar. Belki de hiç olmayabilir.
Humeyra18 Buzlubadem o bende de var ama iyi olcak bu sefer inaniyorum ben kalp atimini falan da duysam bi iyice rahatlarim