Deletedmom4548454 lütfen kafanı boşalt düşünme rabbim doğru zamanda hayırlısını verir de sitres bekleyiş olumsuz etkiliyor bizdede bir sorun yoktu ama bizi hiç kendi halimize bırakmadılar hacılar hocalar otlar kürler gittiğim her doktor nasıl olmaz diye şaşırıyordu olur diyordu 18 sene olmadı 2 tüp bebek denedim olmadı 3uncuyu denedim nasıl olsa olmaz umuduyla gittim ve kimse başımı agritmasin ilgilenmesin olmassa kimseye açıklama yapamam dedim ve kimseye söylemedim 3cu tüp bebebegi yaptım saldım çayıra dedim gezdim eylendim ve sonuç 7 aylık hamileyim oğlum olucak rabbim bağışlarsa o yüzden kimseyi dinleme önce kafanı rahat bırak eşini ve kendini sitrese sokma