Deletedmom4548454 Amin cümlemize inşallah çok bekledim bekledik pozitifliği görünce mutlu oldum sonrası zatten hüsran merakla günüm geçmesini beklerdim ama artık bu sene gerçekten herşeyi Allah’a bıraktım olursa olur olmasa hayırlısı diyorum heves kırılınca insan dağılıyor bende seni çok iyi anlıyorum galiba sabretmek düşüyor bize rabbim isteyen herkese nasip etsin bizlerde inşallah ❤️🥰